Merhaba hanımlar ben 15 haftalık hamileyim gebeliğin en başından beri t3 ve t4 üm normal seviyede ancak tsh hormonum oldukça düşük çıkıyor bu hafta kadın doğumcum dahiliyeye yönlendirdi ordada ilaç vermedi 3 haftada bir takip istedi varmı böyle bir durum yaşayan hethangi bir zararı olur mu acaba bebeğe?