Tnskmn adet düzenim şubata kadar düzenliydi, 8,9 aydır ilaç kullanıyordum ocakta ilacı bıraktım. Sanıyprum ki ilaç 1 ay daha etkisini göstermiş ve şubatta da günü gününe oldum ama marta girdik ilaç etkisini kaybetmiştir diye tahmin ediyorum günü gününe olmadım. Valla bir iki gün daha bekleyeceğim olmadı dediğiniz gibi kan vercem.