Harvicell Merhaba 75 gr 3 saatlik test sonucum bana biraz düzensiz geldi fikri olan yardımcı olabilir mi ? https://hizliresim.com/YEMxgH
Omerinzevcesi resimag.com/p1/2dcf69e9241.png benimde böyle çıktı ama doktor normal dedi ben çok anlamıyorum
Harvicell Omerinzevcesi evet sizinki normal . Ama sizden 3. Saatte kan alınmamış acaba kimseden alınmıyor mu benden aldılar alt sınırında altında çıktı 🤷🏻♀️
Omerinzevcesi Harvicell Ben Kıbrıs'tayım burası Türkiye gibi değil farklı bir sağlık sistemi var Türkiye'de nasıl bilmiyorum ama sizinki belki normal olandır. Peki doktorunuza gösterdiniz mi ne söyledi ?