Ultrasonda Taramada Vs hiçbir sorunu yok bebeğimin . Kendim Nifty testi yaptırmak istemiştim Taramalara girmemek için ama ondada kanımda bebek Dnasına çok az rastlanmış iki kere yapıldı olmadı . Perinatoloji profösörüde dün gördü raporunda herşey normal diyor ama aminyosentez yapalım garanti bişi söylemek için diyor ? Çok kararsızım 😩 14. Haftadayım 16. Haftaya kadar süre verdi doktor düşünmek için . Büyük ihtimal sonuç temiz çıkacak ama biz garantiye alalım diyor siz olsanız yaptırırmıydınız ???