Merhaba kızlar benim son adet tarihim 24 aralık. Günümden beş gün geçince evde test yapmıştım çok silikti tahlil verdim çok düşüktü 73 çıktı doktor dış gebelik olabilir dedi iki gün sonra kan verdim 180 çıkmıştı ama bu seferde kese yoktu 15 gün sonra gittim keseyi gördü son adete göre 7+6 ydı ama doktor geç döllenme dedi 5+5 haftalık sen son adete bakma dedi. Sonra ben kontrole başka doktora gittim diğer doktorun hesabına göre 8 haftalıkken bu doktor hiç adet tarihimi sormadan 9 haftalık dedi. Şaşırdım kaldım şimdi kime neye inanayım bilmiyorum şimdiki doktoruma desem mi acaba önceki doktorun geç döllenme olduğunu söylediğini. Ha bu arada önceki bebeğim sezeryanla doğduğu için mecbur bu da sezeryan olacak korkuyorum olduğundan küçük alırlar diye çünkü 38 de akciğer gelişimi bitiyor. Acaba ilerleyen zamanlarda ultrasonda netleşir mi haftası??