Hamileliyimin ilk zamanlarından doktorum çanak darlığımın olduğunu söylemişdi ve doğum yapamayacağımı diyordu. Bebeyin kilosu az olursa belki normal doğum ola bilir diyolardı. Ben normal doğum yapmayı çok istiyordum. Bunun için doktorun sezeryan teklifini kabul etmiyordum. Sonuna kadar beklemeyi düşünüyordum. Hamileliyin sonlarına doğru doktorumu deyişdim doğum için başka bir doktora gitdim o doğum yaptıra bileceyini söyledi tabii bebek kilosu az olursa. USM müayinesinde bebek artık 3.1kq olmuşdu ama henüz doğum için bir kaç hafta zaman vardı. Doktorum yemeyime dikkat etmemi söyledi ve henüz bebek çanağa inmemişdi . Çok yürüyüş yapdım, nerdivenlerle inib çıkdım, otobüslere bindim bebek aşağı insin diye. 38+6 sürecindeydim 25.02.2020 günü doktor kontrolu için hastaneye gidecekdim. Daha önceki gidişimde açılış olmadığı için yine doğuma çok var diye düşünüyordum. Hiç bir ağrım , beni rahatsız eden bi durum yokdu. Annemle gitdik hastaneye hatta otobüsle gitdik çok rahat durumdaydım. Doktor müayine edince şaşırdı 7sm açılış olduğunu söyledi ama benim hiç ağrım yokdu. Bana doğum zamanı olduğunu söyleyib apar topar odaya aldılar. Sancı yaşayan hamileleri görünce halime şükür ediyordum. 11:30 da otaya alınmışdım saat 13:00 qibi hafif sancılar geliyordu ve 2dk arayla olduğu için seviniyordjm doğum sancıları olduğunu biliyordum çünki. Zaman geçdikce ağrı artıyordu artık 14:00 qibi artık dayanılmıyacak qibi oluyordu. Doktor geldi kontrol etdi yine çanağımın dar olduğunu ve bebeyin büyük olduğunu eger bi aorun olursa sezeryan edeceyini hatırlatdı. Ağrının dayanılmazlığı ile sezeryan yapın çıkdı ağzımdan. Riskli bir doğum olacağı için doktor hemen kabul edib beni hazırlamalarını söyledi. Ve ben sezeryan ile kızıma kavuşdum. Normal doğum yapma isteyime ulaşamadığım için hala biraz üzgün olsam da Allaha şükürler olsunki ikimiz de iyiyiz. Ben hamilelik ve daha öncesinde bile az yemek yiyen biri olsam da bebeyim 3.5 kq ile doğdu. Tüm hamilelere önerim yemeklerine dikkat etmeleri. Hamilelik öncesi ben 46kq, doğuma giderken 56kq , emeliyat sonrası 50 kq oldum. Hamilelik boyu az kilo almış olsamda sezeryan oldum. Hele çanak darlığınız varsa ve normal doğum istiyorsanız yemeyinize çok çok daha dikkat edin.