[silindi] 8 haftalık hamileyim Adet sancısı çekiyorum bel ağrım kasık ağrım sanki heran adet olucam sizdede böyle oluyor mu?
Tnskmn [silindi] o zamanlar benim kasiklarimda ağrı vardı sadece onada yerleşme ağrısı diyorlardı bi doktora gözük istersen canim hoş kan gelmediği sürece bir sknti olmazda
Yasmnguull [silindi] bir sorun olmuyor canım korkma benim her gün öyle sızlama gibi bi ağrı oluyor kasığımda belim hele hele beni çok zorluyor geçen gece çok fenalaştım onun yüzünden ev işine çok kaptırmıstım kendimi büyük ihtimalle o yüzden. Dinlen bol bol