Ben yaptırmama taraftarıydım ama doktorum bebegin gelişimi bir hafta önde mutlaka yaptır dedi ve 50gr yüklemede 209 cıktı ve cok yuksek bir hafta sonra 100gr ile tekrar bakıcaklar ve diyet uygulayacaklar bence mutlaka yaptırın bilmeden bebegede kendinizede zarar verirsiniz eger öyle bişey varsa en azında ögrenir önlem alırsınız nacizane tavsiyem