Kızlar 40+3 haftalık hamileyim bugün doktorum ile beraber doğum için gün aldık cuma günü yatisim yapilıcak 3 cm açıklığım var ama bende ne sanci ne şu ne bir belirti hiç bisey yok dr alttan ilaç vericem oda sana sanci yapicak sunii sanci takmicam hemen dedi o ilaç nasıl oluyor fitil gibimi sunii sancıyla eş değermi nasıl bisey bilmiyorum bilen varsa açıklayabilirmi🙏🏻