Ayse211 30+1 haftalığım bugun konturolum vardı doktorum 1 hafta bebeyin gelişimi geriden geldğini söledi bu durumu yaşayan annelerimiz varmı ciddi anlamda morelim çok bozuldu yani olumlu bi konuşma yapmadı normal doğum çok istiyorum sezaryan olmaktan da korkuyorum 😔
superrmomy Ayse211 ayni durum bende de var canım dun bende post actim ama kimsenin dikkatini cekmedi ne yapacağımı bilmiyorum
Sueda29 Ayse211 benm ileride ama buda sanırım iyi bişey değil.bende sezeryandan çok korkuorm normal doğun istiorm
Mkylz Ayse211 canınızı sıkmayın, iyi beslenin kalsiyum protein ağırlıklı beslenin yetişir merak etmeyin siz 🙏
Lovebaby123 Ayse211 bizim de vardı . Başta bi hafta sonra 10 gün daha sonra 2 haftaya çıktı en son doktor bi hafta daha bakalım dediği anda farklı bi durum yaşadık vs erken doğum belirtiler derken kontrole bi gittim 10 gün süre zarfında nerdeyse 500 grama almıştı . Alımları haftalık düşüktü 95-100 gram alıyordu bi an da dediğim gibi 500 gram almıştı. Şok olup sevindim çok doktor da artık yakalamış sayılır gerilik diyemeyiz buna dedi çok şükür. Merak etme beslenmene full devam et. Sabah ları kaşar 🧀 yedim tost yaptım ya da normal dilim dilim yedim. Birde uyumadan önce atom yapıp içtim hep. Süt-muz-ballı fındık ceviz ve fıstık karışımını blender dan geçirip içtim. Hı bir de günde 2 maden suyu . Magnezyumda kilo yapıyor Muş bebeğe.👍
yagmur_vera Ayse211 Biz de 26 Haftalıkken gittiğimizde bir hafta geriden geldiğini ama bunun normal olduğunu söyledi ancak aradaki fark 2 hafta ve üzeri şekilde olursa problem kabul ediliyor dedi. Ve 30. Haftada gittiğimiz 2 hafta geriden gelmeye başladığını öğrendim yine çok olumsuz konuşmadı ve yememe dikkat etmemi söyledi. Bir sonraki kontrolümde artık düzelip düzenlemesine göre bakacağız.
Lovebaby123 Ayse211 merak etme 34. Hafta da nerdeyse doğuma giriyordum hareketleri de yavaşlamıştı çünkü eğer nst sıkıntı olursa alırım bebeği demişti. Biz eşimle dönüp birbirimize bakmıştık çantamız vs hiç bişey hazır değil di bile . Şükür şimdi 37 haftalığız. 3 haftayı devirdik bu şekilde . Bu pazartesi gittim kontrole bi anda dediğim gibi 500 gram almış.
Zezemeze Benim bebeğim de haftasına göre küçük. Ben her gün haşlanmış yumurta, pekmez, yoğurt, kaşar, Nesquik, peynir, ballı süt, maden suyu, muz, Ceviz, havuç, meyve tüketiyorum 1 haftadır inşallah toparlanır. Bunlar bebeğe yarıyor siz de tüketin.
yagmur_vera Ayse211 Bir de zaten 30. haftaya kadar boyları uzuyor kilo alımı yavaş gelişiyor 30 dan sonra artık boy gelişimi yavaşlayıp kilo alımı hızlanıyor. Gönlünüzü ferah tutup dikkat edin iyi olur inşallah💕🤲🏻
Sermec Ayse211 36 haftaya kadar hep haftasıyla uyumlu gidiyordu 36 da 2740 gr dı bugun randevum vardı 37 haftada yıne 2740 gr cıktı bebeğim hiç kılo almamış boyu da nerdeyse 2 hafta geride 47 cm
Sinem92 Ayse211 bende geçen hafta gittiğimde 28 hastalıkken 27 haftalıkla uyumlu olduğunu öğrendim. Bugün yine kontrole gittim hala 1 haftalık gerilik devam ediyor 29. Haftasında 28le uyum gösteriyor. Kilosunun 300 gram aşağıda olduğunu söyledi. Takip edilecek, genetik olabilir dedi. Yediklerimle alakası olmadığını, bol bol istirahat etmem gerektiğini söyledi. Benim karnım çok büyük olmadığı için hareketlerimde pek bi kısıtlanma yok o yüzden çok hareket ediyorum buna da bağladı biraz. Böyle olursa 37. Hafta da bile alabilirmiş 😞
Ayse211 Sinem92 allahım yardımcın olsun 🙏🙏Bence yediklerimizlede alakası yok gibi eminim ki bütün gebe anneler bebeğine fayda edicek şeyler yiyordur kimse istemez bebeyinin kötü olmasını ama doktorlar abartarakmı söluyor acaba diye de düşünmüyor değilim Tekrar baska doktora gidecem biraZdan içim içimi yiyor resmen okadar kilo alıyorum hiçmi bebeğe faydası yok diye kafamda bissürü soru işareti 😔🤦♀️
Sinem92 Ayse211 insan üzülüyor böyle olunca ister istemez, inşallah sağlıklı olsunlarda zayıf olsun napalım doğunca kilo aldırırız bizde 🙂
Sermec Ayse211 sorun degıl kılosu cokta zayıf degıl bu haftalar için ideal dedi boyu için sen mınyonsun ya oğlunda kısa olabılır dedı 1.53 boyum su fazlalıgı için de dıkkat et dedi
Zmyra Ayse211 benimde baştan ilerdeydi şimdi 1hafta geride ama Dr sıkıntı olmaz dedi. Sık olan bi durummuş 1hafta ilerde veya geride olabilir anlamlı değil dedi