yefeninannesi Aşı oldum 3 saat önce falan aşı ağrısı tüm kolumu kapladı omzuma da vurdu ağrısı parol içtim günde kaç kere içeviliyoruz parolu Kaç güne geçer bu ağrı çalışıyorum çok zorlanıyorum
arslanmerve57 yefeninannesi canım ilaç içmemeye çalış çok sağlıklı değil ağrı kesiciler de onun yerine buz kompleksi yap benimde 3 gün çok ağrım oldu her iki dozda da ama hap kullanmadım.
Kvlkgzmerhn Benimde çok ağrıdı ama hic bisey icmemeye çalıştım bi zarari olmasin diye 2 gun sürdü benim🙏
yefeninannesi Kvlkgzmerhn bana da hemşire içebilirsin dedi ama gerçekten çok ağrıyor çalışıyorum kolumu oynatamıyorum resmen Kendiliğinden geçmesini beklemekten başka çare yok sanırım
yefeninannesi Zehranur10 bende aynı felç gini oldum kolumu kaldırıyorum aşağı sallıyorum hafifler belki diye ama yok 😔
Eda1231 Zehranur10 benim de ilk dozum öyleydi ikinci dozu hiç hissetmedim bile üstüne yorgan değse ağrırken 2. Dozda kolumun üstüne bile yattım. Öyle demeyin ikinci dozu da olun
Interstella İçilen her ilaç bebekte stres oluşturuyormuş, doktorumun bugün söylediğine göre. Hayat kaliteni çok düşürüyor ve dayanılmaz oluyorsa içebilirsin. Buna sen karar verirsin demişti. Bilginiz olsun.