Kizlar şimdi kardeşimin yarasına baktım geçmiş 7 ay oldu doğum yapali bende sezeryanla bir sene önce doğum yaptım hatta 2 sene önce oğlum oldu yaram kızarık sis hiç geçmedi ilk gün nasılsa öyle neden acaba hiç kaybolmadi kardeşimin yarası hiç yok kaybolms