NehirN Arkadaşlar ben son zamanlarda sürekli yastığım ıslanıp uyanıyorum gözümü bir açıyorum afedersiniz salyam akmış. Habire kılıf ve iç kılıf yıkamaktan bezdim. 31 haftalığız ama öncesinde de oluyordu. Bunu yaşayan, bununla ilgili doktora giden var mı? Kendimi lama gibi hissediyorum😄
Ilknur_degrrli1 NehirN ben 20 senedir oleym🤣 bademciklerdenmis doktor ole soledi hele kışın burnum tikandimi agzim kupkuru da oluyor
Mihribankuzu NehirN benimde öyle şalyam yuzunden uyuyamıyorum desem yeridir. Midem ağzıma geldiği zamanlarda daha çok şalyam oluyor . İnternette reflü ye bağlı salya akıntısı olabileceği yazıyordu. 38haftaligim bende. Son zamanlarda çok fazla arttı.
NehirN Ilknur_degrrli1 Aslında benim de bazen ağzım çok kurumuş oluyor ama burnum pek tıkanmaz genelde
Usluglhn NehirN o haftalar da burnumuzdan nefes alamayip agzimiz acik uyuyoruz ondan kesin. Ben salyamin yüzümü yikadigini bilirim 😂😂
VenusEva NehirN Uyurken genelde hamileligin de etkisi olsa gerek burun tikanikligini ben de cok net hissediyorum. Normalde de malum bebegin baskisindan kaynakli solunum yetersizligi yasadigimizdan sanirim uyurken burundan cok agizdan nefes almak tercihimiz haline geliyor. Bu da malum lama gibi hissettiriyor bizleri ☺
Bng Baban da oluyor bazen ama sanırım ağzım açık uyuduğumdan.ki bu ara fazlaca arttı.ağzım açık uyumaktan boğazım kürüyor ve gıcıkla uyanıyorum
NehirN Demekki pek çok şey birleşiyor. Miğde yanması, burun tıkanıklığı, kilo, tombiş göbeklerimiz 😄 Ama insan kendini kötü hissediyor öyle uyanınca 🤣 Prenses gibi uyandım diyemiyoruz yani 😄😄😄