Kızlar arkadaşım 3 aylık hamile doktor kafa bebegihin kafatasinin oluşmadığını ,beyninin erimeye döndüğünü ,bebeği suni sancı ile dogurtlularak alınması gerektiğini söylemiş ,böyle bir durumla karşılaşan varmı 2,li 3 lu tarama testi de değil normal ultrasonla bu anlasilabilirmiki??