merve6106 iki koltuk altımdada nohut büyüklügünde şişlik var acıyor bu durumu yaşayan varmı önceden tek koltuk altımdaydı dünden beri iki koltuk altımda olmaya başladı 😔😔
Mkylz merve6106 bir genel cerrahi bölümüne görünün, kadınlarda koltuk altı şişliği ağrısı özelliklr ele gelen nodül tarzı şeyler kontrol altında olmalıdır 🙏 lütfen yabana atmayın 🙏 Allah bir an evvel sağlık versin
Nvn00 merve6106 ağrı sızı acı varsa büyük ihtimal lenf bezi iltihaplanmasıdır. Yag bezesi ağrı acı yapmaz. Doktora görün mutlaka ihmal etme. Bende hamilelikten önce boynumda olmuştu koltuk altı kasıklarda da varmış onların farkında değildim geçti gitti.
merve6106 Rabiia41 önceden tek koltuk altımda vardı gecen yok olmuştu şimdi iki koltuk altımda çıkmış yeniden sızlıyor
SinemSayin Bendede var korkmayin hatta hamileligimden once fark etmistim, gider diye mudahile ettirmedim suan 8 aylik hamileyim hala var. Elleyince nohut kadar oldugunu hissediyorum ve aciyorda. Dogumdan sonra aldirmayi dusunuyorum
merve6106 SinemSayin Mkylz Nvn00 tek koltuk altımda cıktıgında kadın dogumcuma söylemiştim genel cerrahıye yollamıştı genel cerrahı doktorunla konusup lokal anezteziyle alalım dedi tamam eşimle konusayım dedim o aralar işim vardı gidemedim şişlik inmişti dün iki koltuk altım şişmiş bu sefer anlamadım valla
Nvn00 merve6106 Seninki farklı bisey mi acaba teşhis olarak ne söyledi genel cerrah sana. Lenf bezi ise alındığını hiç duymadım. Benim genel cerrah üniversite hastanesine hematoloji bölümüne sevk etmişti ordaki profesör ilaç bile vermedi 6 ay sürekli kontrole çağırdı sadece ilaçla yada ameliyatla geçen bisey değilmiş çünkü
Mkylz merve6106 yani işini gücünü bırak alsınlar kitleyi Allah korusun iyi de olabilir kötü de.. Spnucta bir kitle var yayılmasını istemeyiz 😔 ciddiye al ve Lütfen git doktora hiç şakaya gelmez böyle şeyler 🙏
merve6106 Selalee22 agda degil epilasyon aleti kullanıyorum ben koltuk altıma fazla cıkmıyor her zaman almıyorum o yüzden
merve6106 Nvn00 birşey dedi ama anlamadım pek normalde hemen alıyoruz ama hamilesin daha sonra aldırmak isteyebilirsin ama büyür ve içerde patlarsa temizlesi zor olur demişti ben işim vardı gidemedim o ara indişişlik dün tekrar cıktı bu sefer iki koltuk altımda var
Tugbaiklima merve6106 benim ikinci gebeligim canisi .ilk gebeligimde çıkmıştı bende endişelenmiştim anneme sormuştum süt hormonlarını salgılayan bezeler oluşuyormuş koltuk altında doğumdan sonra geçer demisti . Doğum yapıp emzirdikten sonra gerçekten de geçti . Şimdi ikinci hamileliğim 37+3 haftalık gebeyim yine koltuk altimda o yağ bezesi gibi bişey cıktı. Bu sefer ne olduğunu bildiğim için endişelenmedim. Sende endişelenme doğumdan sonra mutlaka geçer içini ferah tut . Ama yine de bi doktora görün istersen . Geçmiş olsun. Saglikla al bebeğini kucağına 😘
merve6106 Tugbaiklima göründüm zaten kuzum kadın dogumcumda meme gögüs altına kadar ulaşır dedi süt bezesi olabilir demişti genede genel cerrahiye yönlendirmişti benımde ikinci hamileligim ilkinde böyle sorun yaşamamıştım
Kuzeyimmm merve6106 2 hafta once bendede cikti hastaneye kostum panik atak oldugu icin kil koku iltihabi dedi cok aci vardi bende nohut kadardı krem verdi
Ozgeesin merve6106 bende de var sol koltuk altımda buna yalancı meme deniyor ilk gebeliğimde de cıktı süt bezesi dendi sonra indi tabi ama yine azıcık kalmıstı bu kez yine şişti 30 +3 üm doktora gittim gebelikte olan bsey dedi herkes de olmaz dedi ama dogum dan sonra kucuk bir operasyon ile aldırcam cok kotu duruyor kısa kol falan giyince gorunur diye simdiden stres yaptım 😮
Buse91 merve6106 benim hamileliğimden önce olmuştu. Genel cerrah ufak bi işlemle boşalttı içini. Lenf nodum şişmiş ve apse yapmış. Deodarantlar özellikle roll-on’lar sebep olabiliyor. Ama sizin gebelikten dolayı süt kanallarınız şişmişte olabilir tekrar bi genel cerraha görünüp ultrason isteyebilirsiniz. İhmal etmeyin🙏