minnakfasulyecim zaten maske olayı şu,eğer mesela bu virus bende varsa (allah korusn hepmızı) benım takmam gerekiyor ki diğer insanlara bulaşmasın.kendisinde vırus olmayan korunmak ıcın takması saçma.bunu tüm sağlıkçılar dıyor.havadan kapılan,havada asılı kalan bi virus değilki bu? metaller,metrobusler.ve en çok etkilenenler yaşlılar.hiç strese gerek yok arkadaşlar.bişeycik olmaz Allahın izniyle🥰