Kızlar merhaba 23 ocakta sezaryen doğum yaptım. Bugün 48. Günüm kanamam hala devam ediyor. Doğumdan hemen sonra 20 gün kadar çok fazla kanamam olmadı sonra bir iki gün kesildi gibi oldu sonra yeniden be çok şiddetli başladı. Şimdi yine bir iki gün kesilir gibi oldu yine şiddetli bir biçimde başladı. Doktorum 1 hafta daha beklememi geçmezse kontrole gitmemi söyledi. Biraz endişeleniyorum. Doğumdan sonra lohusalık süresini aşan kanama yaşayan oldu mu? Nedenini bilen var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler,