Nino Zeyno_ ben il haftalarda bolca yedim haftada 2-3 kez istavrit somon hamsi hepsi iyi ama dikkat et miden bulanmasın ben şuan balık kelimesini duyunca fenalaşıyorum
Papatyakalplikadin Zeyno_ canım somon, levrek buğulama yapıp yiyorum. Diğer küçük taze balıkların hepsini gönül rahatlığıyla tüketebilirsin(hamsi,istavrit,barbun). Ben taze deniz balığı olmasına dikkat ettim buzhane balık yeme
Fidan3594 Zeyno_ Hamdi sardalye istediğin kadar yiyebilirsin palamut levrek de yenir. Somon yersen de çok faydalı canım. Kalamam ahtapot vs onlardan uzak durman yeterli normal balık yen
30148 Dip balıkları haricinde hepsini tuketebilirsin mevsimine göre internette arastir çıkıyor tek tek isimleri dip balıkları zararlı sadece
Nino Zeyno_ bilmyrm normalde balığı çok severim ilk ay çok mu yedim evde de yaptım kokusu mu midemi bulandrdı bilemiyrm reklamlarda görsem kanal değiştryrm düşün yani ama yiyebilen yesin muhakkak bebeğin beyin sağlığı için çok önmli biliyrsn özellkle yağda değilde ızgara yada fırın. ben şuan omepavm diye bi vitamin kullanıyorum eklikliği gdermek adına
Zeyno_ Nino hmm anldm bende 32 haftaligim ilaçlarımı kullanmydm demirim düşük çıktı. Balık yycem artk ve ilaclrmi kullanacam