Herkese merhaba🤗 kızlar bugün 11-3 olduk😊 doktora bu zamana kadar gittiğimde hiç bebeğimin kalp atış hızını söylemedi. Ultrason kağıdında bir şeyler yazıyor ama anlamadım haliyle :) Ultrasonda yazar mı bu hız? Veya nasıl belirtiliyor bir bilginiz var mı?