Lilamor77 Kızlar merhaba eşim askeri personel diyarbakırda görev yapıyor memlekete giresuna düğüne gitmemiz lazım 11-12 saat sürüyor kendi aracımızla arkaya yastık atsamda yata yata gitsem bi sıkıntı olurmu lütfen deneyimi olan bi yardımcı olabilirmi
denizimsi18 Lilamor77 canım yolculuk öyle tehlikeli ki görümcem ve kuzenim hamilelerdi ikisinde uzun yolculuğa cıktı sallana salannaaa artık ne olduysa ikisinde düşük yaptı senin son zamanların nerdeyse erken doğum tehdidi olabilir bunun için doktoruna sorabilirsin
AysennHE Lilamor77 ben her ay yolculuk yaptım otobüsle birde 30 haftalık olucam yarın cuma günü memleketime gidicem nasip olursa 10 saat sürüyor arada mola verir hareket edersin canım ben her molada inip hareket ediyorum şimdiden hayırlı yolculuklar ☺️
arslanmerve57 Lilamor77 canım ben 30. Haftada yolculuk yaptım kayınvalidem vefat etti memlekete gittik geldim çok ağrım oldu baya ceremesini çektim
denizimsi18 Lilamor77 kuzum sana şunu da önerebilirim bende bayramda gideceğim köye ama gene yakın köyümüz 3 - 3.5 saat doktorlar söyle oneriyorlar yolculukta 1 saatte bir 10 dakika dışarda yürü dinlen arabayı durdurun yolun kısaysa yarım saat dinlen iyice belini destekle böyle inşaAllah birşey olmaz bende böyle gitmeyi düşünüyorum fakat çok da korkuyorum gözümün önünde 2 düşük ikisinde yol sorunu ..
denizimsi18 1 saat yol yap 10-15dakika dinlen böyle gidecek benimki belki yarımsaate de uzatbaılırım dinlenmeyi o anki duruma bağlı ❤️😍