Kızlar son adet tarihim 9 Şubat . 28 şubatta enfeksiyon şikayeti ile hastaneye gittim , doktor hcg değerine de bakalım dedi, kan tahlil sonucu :2.0 çıkmıştı. Aradan 8 gün geçtikten sonra 7 Mart Cumartesi günü kan tahlili yaptırdım ve 135 çıktı hcg değerim. 9 Mart Pazartesi günü kadın Doğuma gittim , doktor değerin artmış mı bir bakalım dedi ve kan tahlili yaptırdı . Hcg değerim 415,2 çıktı. Sizce düşük mü değerim. Son adet tarihine göre 4 haftalık hamileyim ama 28 şubatta çıkmadı değerde, o nedenle hamileliğimi nasıl hesaplayacağım bilmiyorum ☹️