Annnnneeesss Herkese merhaba, 19 haftalık hamileyim hareketlerini 17. Haftadan itibaren ufak ufak hissetmeye başladım. Gittkçe güçlendi ama dün geceden buyana hissetmedim sanki tedirgin oluyorum . Düzensiz olması normal mi?
Kubra67 Annnnneeesss normal. Bende 17 de hissetmeye basldm simdi 19 bazen cok hissediyrm bazen hic hissetmyrm
Zeyneptoprak Annnnneeesss sen yorulunca bebişte yoruluyo canım benim 2. Gebeliğim birazda zayıfım 14 de hissetmeye başladım hala düzenli diyil bende endişeleniyorum arada baya rahatsız ediyorum hanfendiyi dürtüklüyorum tatlı yiyorum anca hareket ediyo bazende hareket ediyo ben hissetmiyorum sırtı dışa dönük galiba tekmeler içeri gidiyo göbek deliğim dışa doğru ordan anlıyorum videoya bile çekilmesine rağmen hissetmiyorum düşün
Cigdemveminik Annnnneeesss düzensiz olması çok normal korkma bnada doktorum gündüzleri sen harektli olduğun için bebk amniyon sıvısınn içinde hareket gereksinimi duymuyor ama geceleri sabit oldpun için bebek genelde ozamn harekt eder belkise sen hissetmezsn demişti sennkide gece oynamştr belki🥰
Annnnneeesss Yaman bir de dün çok yoruldum masa başı çalışıyorum eve gittim biraz ütü yaptım acaba ondan mı diye düşündüm . Daha önce kürtaj ve dış gebelik geçirdiğim için tedirginliğim devam ediyor . Ne zaman düzene girer acaba
Yaman Annnnneeesss tam olarak bilmiyorum ama bunyeye gore degisir bnce bnde yorulunca hissetmiyorum hareketliyken ztn hissetmiyorum
Karadenizf Annnnneeesss normal diyorlar canım ben de 16 bittiğinde hissetmeye başldım sürekli hissettiğim için hissetmediğim gün normal değil gibi gelmişti bana. O gün iş yerinde üst üste yangın alarmı çaldı sanırım ondan ürktü hiç hareket etmedi. Eve gittiğimde biraz hissettim. Ama normal diyorlar mesela çok yeniyiz daha 18 yeni bitti bizim de. Ama geçen hafta çok güçlüyken bu hafta çok güçsüz vuruyor.
Annnnneeesss Zeyneptoprak hadi ya benim de göbek deliğim dışa dönük hatta böyle görince deliği korkuyorum patlayacak mı acaba diye demek ki bundan mış
Annnnneeesss Cigdemveminik evet gece oynadı hissettim ama ondan sonra bir dha hisettmedim bilemiyorum çok pimpirikli olmak beni mahvediyor kendime söz geçiremiyorum
Baharadakgul Annnnneeesss kızım 3 yasinda karnimdaki 2 gun sonra 5 aylik olacak cinsiyeti bu gidisimde belli olur 😀
Annnnneeesss Sinemin hissetmeye başlayınca kendini belli etmediği zaman tedirgin oluyorsun analık işte 🥰
Frkn5346 Annnnneeesss merak etme canım çok normal bende 20 haftalığım yeni yeni hareket buarda cinsiyetiniz ney acaba