Bvzzz Sizce isim olarak Açelya mı defne ismi mi daha hoş ya da bildiğiniz güzel isimleri yazar mısınız
Didi6 Bvzzz Kesinlikle Açelya 🥰 Her zamana uyan, kibar bir isim. Defne baydı iyice. Ayrıca Yunan mitolojisinden gelen bi isim. Benim tercihim olmazdı.
Bvzzz Busrayiilarslan aslında ikisi de bitki ismi ama o kadar değişik isimler var ki yok cennetteki su damlası yok bilmem ne onlarında doğruluğuna o kadar güvenmiyorum hem de hoşuma gitmiyor 🙁