Roses Evet gerçekten de öyle fazla düşünmemek lazım evleneli 5 ay oldu ve ben delirmek üzereydim benim niye olmuyor diye kendimi yıpratıyordum adetin gecikince test yapıyordum negatif çıkıyordu ve bu psikolojikti onu anladım inandırdım kendimi sonra akışına bıraktım düşünmüyorum artık hiç ne zaman olursa ozaman olur diyorum şimdi hayırlısını diliyorum Rabbim'den 🙏 İnşallah en kısa zamanda banada nasip eder sağlıklı eli ayağı düzgün bir bebek 🙏👼 Dua edin bana içten lütfen rica ediyorum sizin dualarınız daha çabuk kabul olur 🙏❤