[silindi] Sltn12ylmz 69.47 öğrendim dr daha çok yeni 3 gün sonra tekrardan kan ver dedi 3 gün sonra kan verdim 270 di dr 3 haftalık dedi 🤗🤗🤗🤗🤗 şimdi 8 haftalığım 🥰🥰🥰💜💜❤️🥰
Selen01 Sevcanfly canım hepsi aynı değer sadece kan testlerinin değerlerinin laboratuvarlarda farklı olabiliyor. 5 in altı negatif oluyor. Yani bir artış maalesef söz konusu değil
akovalardan Sltn12ylmz ben 96 ile öğrendim geç döllenme dedi doktor şükür bebeğimiz tutundu bize .Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin
Ruzgarperisi Sltn12ylmz kendim evde idrar testiyle öğrendim en son adetin ilk gününden 22gun gectikden sonra yani 3+1 . 1 hafta sonra 4+2 doktora gittim alttan muayene etdi bakti gebelik var dedi. Kese bile gozuktu. Betaya hiç baktirmadim ben.