Happpm Kızlar yarın doktora gidecegm kasıklarm ağrıyor ve vajinada bi baskı gibi sızlama gibi ağrı var 23 haftalıgım doktor çatı muayenesi yapar diye demek istemiyorum çünkü yarın kalabalık gideceğiz herkesin icinde dese yokda diyemem sizce yaparmı
Gokser Happpm bu haftada yapıldığını hiç duymadım, çayı muayenesi yapmaz. Belki alttan bakmak isteyebilir ama o da çatı muayenesinden daha kolay ve hızlı.
Gokser Happpm Happpm Sizi çatala çıkarttıracak ve muhtemelen ince uçlu ultrasonla bakacak. Bir kere ultrasonu yerleştirdikleri sonra ekrandan bakacak, bir max iki dakikayı geçmez. Kendinizi sıkmazsanız hiç acı ve ağrınız olmaz bile.
K1996 Gokser ultrasonla bakılmıyor 2 parmağını sokuyor alttan kendi eğilip bakmıyor üstüne örtü örtüyor doktor 1 dakikaya yakın sürüyor benim çok acımıştı mesela oyüzden normal doğum yapamıcagımı anladığı için sezeryanla doğum yaptım
Kayarozlem8023 K1996 ultrason la da bakılıyor ki ama 23 çok erken bir hafta çatı muayenesi için ultrason la bakar sadece bana 32.hafta da lekelenme olduğu için hem ultrason la hem elle alttan muayene yaptı ama hiç bir acı hissetmedim sadece kendinizi kasmamak gerek
turkhtac @Happpm benim 38+5 te yapıldı çatı muayenesi. O haftalar için herhangi bi riskin yoksa yapmaz bence
KokosAnnecik Happpm çok erken yapmaz ve kalabalık gitsende dr onların yanında yapmaz sende istemiyorsan utanıyorum tek olmak istiyorum dersin çekinme söyle