Kızlar şimdi geldim hastaneden 38,37 olan yanlışmış ama 22,57 çıktı yinede yüksemiş ilaç verdi 100 mg lık sabahları aç karna iççen dedi adet düzensizliğim kilo almam bi yüzdenmiş hamileliği sordum düşürmemiz lazım dedi. Ama anlayamadım hamile olamıcakmıyom yardım lütfen böyle olan var mı