ariyaliyya Arkadaslar vucudum Cok agrio doktor magnezyum kullan dedi ilacin ismini yazmadi acaba sizler ne kullaniosnz bende ona gore alip kullanaym
Nry_shn ariyaliyya canım bana da magnezyum dedi eczacının tavsiyesiyle diasporal çiğnemeli tablet aldım bende
Smyyslh Evt bende magnorm kullanıyorum. Ağrılarım ve kramplarım artmaya başladı. Günde 2 kez iç dedi bende 2 kez içiyorum. Bittikçe sağlık ocağına yazdırıyorum ilaçlarımı
Tukec ariyaliyya Bana doktorum efermag 365mg suda eriyen tablet verdi. Kalça ve bacak ağrılarım geçti çok şükür.
Minik-mucizem123 CgdmZtrk soğuk suyla yapıyorum canım kola gibi içiyorum. Şeker hiç tüketmiyorsan tatlı gelebilir bende çayı falan şekersiz içerim bana da biraz şekerli geliyor ama soguk suyla yapınca içim serinlesin diye içiyorum 😣😣
leyla25 ariyaliyya bende osteocare orıgınal kullanıyorum memnunum. Gerçekten iyi geldiğini farkettim. Özellikle kalça ağrılarım çok şiddetliydi.