Benimde aynı şekilde oldu yine düşmeyince yatış yaptılar 1haftadır hastanedeyim insülin sabah akşam12şer ünite yapılmaya başladı ek iğne daha hızlı insülin diye bişey. O şekil düştü hastanenin verdiği yemeklerle ve o iğnelerle. 36+6 günlük oldum bugün. Taburcu oluyorum inşallah doğumu da 38.haftadan sonra suni sancıyla başlatıcaz bekletemeyiz dediler 🤷♀️