Vücudun yapısından da kaynaklanabilir. Benim de 2 oğlum var ikisi de alt kısımdaydı. Bunu da alt tarafta hissediyorum.Bir de ağırlaştıkları için ilerleyen haftalarda daha da aşağı da hissedicez. 3. Bebeğim kız olacak Allah ın izniyle. Bir de nerde rahat ediyorlarsa bebişler orda kalıyor.