Kızlar beni bilenler bilir belki bir önce ki postta sağolsun çoğu arkadaş bana hem moral oldu hem dualarını eksik etmediler. Ben suyumun erken gelmesi ve bebeğimin kalp atışlarının düşmesi sebebiyle dün gece 01:10 da ameliyata alındım. Bebeğimi göremeden küvöze alındı. Bulunduğum hastane özel olmasına rağmen yoğun bakımı yok yenidoğan için. O yüzden ben göremeden başka hastaneye sevk edildi minik Asya’m. 😓 33+3 günlük ama 33 görünüyor tam. 1800 doğmuş 38 cm. Ama 50 gr düşmüş bile yavrum 1750 olmuş şuan. Sizden isteğim benim ve bebeğim için dualar etmeniz. Benim ağrılarım çok. Hepiniz anne adayı ve annesiniz Allah’ın izniyle dualarınız kabul olur. Bizim için dua edin olur mu? Bir an önce toparlanıp kavuşalım inşallah. Kokusunu o kadar merak ediyorum ki 😖😓😔🤲🏻