Allahima sukurler olsun Allah tum hamilelere bebeklerine kucaklarina almayi nasip etsin ikinci hamileliyim oldugu icin ikinci dogum postum...
Gel gelelim dogum hikayeme 27ci haftadan rahim agzi yetmezliyinden erken dogum riskim vardi peser takildi rahim agzina ve 30cu haftada ciyer gelistirici oldum. 35ci haftada peser cikarildiginda 4cm acikligim vardi ancak dr kendiliyinden gelmesini bekleyelim dedi ve suni falan vermedi. Dun sabahtan karnimda sertlesmeler zaten vardi ama duzensizdive cokta siddetli deyildi. Aksama dogru gittikce ayni tur devam etdi yorgunluktandir dedim. Bu sirada esimle iliskide olduk. Amma ne olduysa iliskiden sonra basladi. Bir anda 2 dakikada vuran sancilarim basladi 22.08 gibi basladi sancilar bir saaat evde gecmesini bekledim gecmeyince toparlandik hastaneye geldik. Lavman falan derken saat 12 oldu axikligim hala 4cmdi dr suyumu patlatdi ve sancilar siddetlenmeye basladi ve 1 dakikada gelmeye basladilar. Biraz sanci cektikten sonra saat 01:10 gibi artik sancilari ikinarak karsilamaya basladim acikligim tam olmustu hu sirada ve dogumhaneye yollandik. 01:45te iki ikinmayla oglumu kucagima aldim. Ikinci ikinmami dr ikinma dese bile kendimi tutamadim ve bebeyim dunyaya geldi. 3000gr 51 cm dogdu oglum icerde dikis yok disarda da sadece 1 kac tane var . Sukur su an her sey yolunda 11.03.2020 benim icin ikinci kez anne adini aldigim gun oldu insAllah tum bekleyenler sagsalim bebeyine kavusur ve tum bebek sahibi olmak isteyenler en kisa zamanda testde iki cizgiyi gorur))). Tek diyeceyim ikinci bebek kolay oluyor diyolar kolay olmuyor yani o aciyi yine cekiyosun amma daha kisa surduyu kesin. Hakkinizi hellal edin artik burdan ayrilma vaktim geldi. Simdi. Gidip tum zamanimi cocuklarima harcama vakti...