beriliceannesi 36+0 hamileliğim 15 gün sonrası için doktor sezaryen günü verdi. Felaket diş eti ağrım var. Diş etlerim kıpkırmızı ve şiş . Yarını bekliyorum doktorumu aramak için. Daha önce yaşayan var mı ?
Esranisa beriliceannesi ısrarla fırçalaman lazım canım kanıyacaktır devam et fırçalamayı üçe çıkar geçecektir
Nry_shn beriliceannesi diş etini yakmiycak şekilde hafif sıcak suya bol bol tuz dök onu gargara yap canım diş etindeki iltihabı temizliycektir 🙏🏻