lolbebek Merhaba ben 36 haftalık hamileyim ve geçen hafta rapor alıp izne ayrıldım. E-devletten kontrol ettiğimde raporum görünmüyor normalde diğer raporlarım görünüyordu sizce bu neden görünmüyor? Sizin ki görünüyor mu ? Lütfen acil yazın günlerim gitmesin