Kızlar 6+4 haftalık hamileyim bacaklarım çok feci şekilde ağrıyor ara sıra dün doktora gittim gebelik kesem 17 milim yolk kesem 3milim dedi vajinal baktı fakat bebeği göremedi boş gebelik dedi ilk gebeliğimdede boş gebelik çıktı o zamanda bacaklarım ağrıyordu şimdide sizce normalmi bu? Yoksa boş gebelik diyemi ağrıyor?