EssyTrkmn Selam kizlar, doguma son bir haftam kaldi,ama asiri bogazim sisti ve halsizim. Doguma yakin böyle olmasi beni korkutuyor. Ya yeterince gücüm olmazsa diye korkuyorum. Hemen toparlanabilmem icin tavsiyeleriniz var mi ?
Nurcnhira EssyTrkmn genelde öyle oluyor afedersiniz ben it gibi oksiriyordum doğumdan önce çok hastaydım korkma yani
Deletedmom124 EssyTrkmn canım doktora git şuan öyleyim oluyordum dün gece antibiyotik yazdı pacaladi attı bugün öksürük çok yok ama boğazım fena agriuor öksürükten viks surmekten zencefil icmektenahgoldum bir an önce iyileşeyim de oğluma gecmesin djue
Aysec40 Kaynar suya limon sık iç canım her öğün yap bunu benimde bogaz agrısı sık olur ilaç kullanmaktan iyidir
Deletedmom124 EssyTrkmn hamilelikte kullanılan var canım doktora gebe olduğunu bildir ona göre verecektir sana antibiyotik verecekse