Medineygn Kızlar 40+4 olduk bebeğim gelmek istemiyo pazartesi yatisimiz yapilicak suni sancıyla baslaticaz doğumumu ben suni sancidan çok korkuyorum evde kendimizin yapabilicegi biseyler yok mu doğumu başlatmak için hiç istemiyorum suni sancı zaman dursun istiyorum 😒
hunilimom Medineygn bend e suni aldım öyle korkulacak birşey değil merdiven in çık bağdaş kur otur ılık duş korunmasız ilişki bunlar ise yarıyor
Medineygn Fatos0277 günde 2 kere kaynak suya giriyorum nerdeyse duştan sonra 1 saat falan agri oluyo ama gidio sonradan 😔
Askim Sanci cayilan: 1 liter suya, 1 tarcin, 10 tane karanfil, 1 orta uzunlukta zencefil rendele, 1 yemek kasigi mine cicegini koy, kaynat ve 10 dakika dinlenmeye birak, gün boyu birer bardak ic.
Medineygn hunilimom ya hep Normal sancılardan daha fazla olduğunu söylediler bebeği strese sokabilirmis falan kafamı o kadar çok doldurdular ki hep tüh tüh Allah yardımcın olsun yazık gibi şeyler söylediler 🙄dediğin herşeyi yapıyorum ilişki dışında annemlerde kaldığımız için olmadı malesef 1 kerenin faydası olur mu ki 🙄
Medineygn okyanustakibulut annemlerde kaldığımız için bir araya gelemiyoruz 1 kerenin faydası olur mu ki gitsem evime yarın 🙄
hunilimom Medineygn bende çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı bide benim suyum gelmişti 41.haftadaydım kanalda bile değil di şancı ile indi zaten nstye bağlıyorlar yarim saate bir eğer bi dorun görülürse direk sezeryana alınıyorsun seni ve bebeği kimse riske atmaz suni yi az başlatıyorlar ki bebek kalp atışı senin tansiyonun felan etkilenmesin diye yavaş yavaş yükseltiyorlar sende o ara gez odada duş al sürekli hareket et son dak artık 1 2 dk düşünce zor oluyor oda zaten doğum başlıyor evet zor doğum kolay değil ama inan rabbim güç veriyor sabrını veriyor elime iğne batsa yara bandıyla bantlar parmagim kopmuş gibi davranırdım öyle cani tatlı bi insandım ben annem herkes şaşırdı herkesin hamileliği doğumu kendine özgü biz de abartmsyi seven milletiz bir olduysa 3 koyar üstüne oo anlatırız sen önce allaha sonra doktora emanet et kendini bir avazda kurtulursun inşallah 😍🤲
okyanustakibulut Medineygn ya aslinda benim rahim agzi kisaligim var doktor iliskiye girmeyin spermde dogumu baslaticak seyler bulunuyor falan dedi bu arada Almanyadayim ben sen oradaki doktorlarada sorabilirsin. Ama biz iliskiye girdik yinede baslamadi 😂 baslamayan baslamiyo
Medineygn okyanustakibulut o zaman Bizim bebekler inatçı yaklaşık 3 aydır falanda olmuyodu yinede deniycem belki gecesine doğum olur umut dünyası🤭
Medineygn hunilimom bana sunide nstdeye bağlı kalmam gerektiğini duşa falan görememe izin vermediklerini söylediler 🙄 Sağolasın Allah razı olsun gerçekten abartmayı seven milletiz stresten başka bişey değil yaptıkları rahatladım biraz daha 🌹💕
okyanustakibulut Medineygn hemde dogum sonrasi zaten yine olmayacak bi sure idare eder 😂 saka bi yana umarim bi an once kavusursun yavruna
Medineygn okyanustakibulut dimi en az 40 gün daha böyle 😂amiin inşallah tek istediğim o zaten bu şekilde beklemek çok zor 😒
hunilimom Medineygn yok canım olur mu öyle şey banada ellerini sokuyorlar bebeği öyle çekiyorlar çatı muayenesi çok zor oldum sandım felan demislerdi
Kubar Medineygn merhaba canım corek otu yağı iç bir ufak sisede satiliyor onun hepsini ic bende bir arkadastan duydum o yapmis dogumu rahat olmus bende hamile kalırsam onu içicem suni ye sakın tamamdeme bekle ne olacak icindekalacak degil ya illaki gelicek suni mahfediyor insanı
Medineygn Kubar 41den sonra tehlikeli olduğunu söyledi doktorumuz kakasını yapabilir kalp atisi yavaslayabilir senin ve bebeğin tansiyonu çıkabilir vs.biseyler saydı bekletemiycegini söyledi siz yaptığınız mi doğum yaptıysanız özelde mi devlette mi
Kubar Medineygn banada aynj senjn dediklerini dediler aldilarhastaneye yatirdilar direk suni sonra suyunu patlatma sonra aman aman sancilar eee noldu acilma olmuyor haydi sezeryana tam bir kabustu 20 ay önce yasadim ozel hastaneydi sana tavsiyem hemen corek otu yağı iç