Merhaba ilk doğumuma maalesef bende grip girmiştim moralim çok bozulmuştu ama bebeğe geçmedi bende hemen iyileştim geri..doğumda burnundan nefes al ağzından ver diyorlar ama ben alamıyordum o an Allah yardım ediyor korkmayın ..acil şifalar diliyorum size 🤲🏻