Deniz_1987 EymenTuana vücudunda nerende oluyo bu batma hissi canım? Benim vajinamda var yürürken oluyo ve doktorum sinir damarlarının sıkıştığını normal olduğunu söyledi..
akovalardan EymenTuana doktorunuza danışın bence çünkü vajina yada karnınizda değil ağrı .belkiictiginiz ilaçların yan etkiside olabilir siz mutlaka görünün geçmiş olsun
pyymamm Bebek hareket ettikçe vajinamda bende de oluyo bazen son zamanlarda . Kanala girmeye calısıyo olabilir diye düşündüm
Alydemir Benim sol kasığımda var bir kaç saattir batma gibi aniden giren ağrı gibi uzandım ama geçmedi kızlar normal mi ?