Çok pahalıymıs ama doktor ve ilgi konusu tamamen şans meselesi devlette de iyi davranan var ama durumu iyi olan özelde istiyor ben kiymam sahsen 2.500 neler yapmam ki çocuğuma ha devlet ha özel doğum aynı doğum ağrı aynı ağrı herkesin kendi kararı ama saygı duyarım sen bilirsin canim verecek gücün varsa 2500 tercihin olsun çünkü her hastanede fiyatlar böyle sezeryan olursa daha pahalı tabi