SARKZZZ 7 haftalığım 8. Haftaya girdim kasıklarımda sızı hissediyorum bebeğim sağ tarafımda bazen sağ bacığıma vuruyor, öyle şiddetli deil hafif rahatsız edici deil ama neden olur ki
Mavil SARKZZZ Canım bende 7+3 üm ama kasıklarımda ağrım oluyodu hep dokrotuma daha yeni sordum e olcak o kadar bebek yerleşiyor büyüyo baskı yapıyo vücut kendini bi şekilde gösterecek dedi korkma yani normal ama yinede doktoruna sorabilirsin
SARKZZZ Mavil böyle ağrı deilde sızı şeklinde olunca korktum. Sanki üşütmüşsünde kasıkların ağrır ya. Enfeksiyon olur falan korktum biraz.Allah seninde bebişini korusun canım 🙏☺