bus_ra Kızlar ben daha 6 haftalığım fakat bacaklarımda ödem olusmaya basladı bile çok su içmeme ragmen neden böyle oldu anlamıyorum sizde de böyle oldu mu
sonsuzadek bus_ra canın şuan ödem için çook erken. tuzlu tüketimine dikkat et. eğer şimdiden şişersen son zamanlarında çok zorlanırsın aman ha dikkat et. şimdi vucudun alışma aşamasındadır adet göremiyosun ya belki ondan tepki olarak vucdun öyle vermiş olabilir
Mgtl Tuzu ve turşuyu kestin mi. Ben şuan 9.aya girdim ve yeni yeni ayaklarım şişiyor. İç dış abip miydi bisey vardı vücutta adını hatırlayamadım görümcem de çok sismisti bayağı. Araştır muhakkak denk gelirsin ona