Simaycan ya aslında bende çok memnundum bikaç kişiden duymuştum adını sonra kuzenim onda doğum yaptı ve tavsiye üzerine ona gittim ilgisinden bende çok memnunum ancak geçen ayrıntılı ultrason için aynı hastanede randevum vardı saat 5 e on vardı doktor çıkmadıysa bi beş dakka görüşeyim diye yanına çıktım önemli bikaç sorum vardı watsaptan yaz dedi açıkcası bu durum benim biraz moralimi bozdu hani sanki başından atar gibiydi o tavrından hiç hoşlanmadım sonra internetten bikaç yorum okudum onlar da etkiledi beni biraz mesai saati içinde gayet iyi ama mesaiden sonra çok ilgisiz gibi geldi bilemiyorum bide size sormak istedim