turunculuanne Edasenturk inşallah :) ben 2 hafta hiçbir şey yiyemedim kusmaktan, işe bile gitmiyorum raporluyum ama 9.hafta başladı ani bir hafifleme oldu çok şükür :)) inşallah sizin de olur
fasulyemiz34 Minikkurbagam ayy aynen yaa iş yerinde sürekli bu şekilde durmaktan artık bol şeyler giyiyorum ki belli olmasın diye 😂
Minikkurbagam fasulyemiz34 hahah bende öyleyim ya :) Napalım artık idare ediyoruz. Göbüşler çıksa hamile pantolonu giyeriz rahat rahat
BabyYoda 10+3 olduk biz de 😍 Mide bulantılarım geçti. Aşermenin nasıl olduğunu hala kavramış değilim çünkü hep iştahlı bir insandım 😅😅 şimdilik her şey çok tatlı ilerliyor 🥰
Hashasim2020 Ben de 8+0 oldum 2 gün midem bulandı geçti 😬 halsizlik çok vardı o da geçti bayağı bugün iştahım da açıldı 😭
4114eb Kiwi12 Allah razı olsun inşallah sende kuzum benim hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah
incikinannesi Kiwi12 Gerçekten miii ne kadar da güzel 😂 çocukluğumda da araba tutardı hep kusardım hiç tavsiye etmiyorum
Kiwi12 incikinannesi evet benim erkek kardeşimle öyle burnu falanda kanar sürekli ama bende hiç biri hiç olmadı çok şükür😁bende üzülüyordum bende mi bı sorun var sağlıklı gebelik için mi acaba bunların olması gerekiyor bende neden olmuyor diye
Kiwi12 burcug15 inşallah kuzum sağlıklı bı hamilelik gecirirsin benimde 17mart saat 9😁bakalım biz nasiliz merak ediyorum ikili test de yapilacak
burcug15 Kiwi12 Umarım herşey yolundadır onlar iyi olsun gerisi önemli degil. Benimde saat 2 buçukta 😁 Bütün gebelerimiz bebislerini sagsalim kucaklarına alsin alalım inşallah🤗
neslihantrkk Merhaba 9+0 olduk bugün :) sabahları mide yanması ve bulantı oluyor 1 2 saat sonra geçiyor 😌
Minikkurbagam neslihantrkk Aynıyız canım bende 9+0 bugün. sabahları öğlene doğru ve akşam yatmaya yakın bulantılarım oluyor.
tugba010 DCD DCD Amin gercekten bulantı berbat bisey hic bisey yiyemiyodum .5.haftada basladi 3 hafta sürdü.Umarim tekrar bulanmaz 😇😇