Merhaba sevgili anneler dün kan verdim son adet tarihin 11 şubat kanım beta HCG değerim 26.6 sizce hamile miyim .. Hemşirem yüksek ihtimal ama bakalım bir daha dedi . heyecandan sizlere sormak istedim bekleyemedim . Acil bana bir yardım edin ne olur gebelik testi yapıyorum pozitif ama silik bir şekilde çıkıyor anlamlandıramıyorum .