Kızlar bunun nedeni sırtımızın sağ tarafından geçen bir kan damarı. Bebeğin kilosu ilerledikçe karnınıza yaptığı baskı artacağı için sırt üstü yatınca bebeğe az kan gidebilir diye bu olay çıkmış. Ancak zaten böyle bi durum oldugunda sizde de nefes darlıgı oluyormuş ve farkedip uyanıyormuşsunuz. Siz de sıkıntı olmuyor ise zaten korkacak bişi yok.