berel15 Bugün tek göğsümden biraz süt gelmiş karnımda aşağıya inmiş yeni fark ettim acaba doğumun yaklaştığına mı işaret erkenci kuş mu olacak yoksa normal belirtiler mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba?
berel15 Beyza26 sıkıntıya girmiştim kendimi bir an hazır hissedemedim ya daha isminde bile ortak paydada buluşamadık eşimle sağolasın canım ferahladım valla
berel15 Minikumudum- ilk defa olduğu için biraz tedirgin olmuştum açıkçası inşallah doğunca da bebişimizi beslemek nasip olur sütümüzle