Hivreneymen Kızlar 32+3 haftadayım bugun nst çekildi 3 defa hepsinde kalp atışı zayıf i cıktı yarın yine gidip baglanacam benm gibi yasayan oldu mu ne olacak şimdi korkuyorum ya
Bgmbgm Hivreneymen bilgim yok cnm oyzudn bişey diyemem ben 32, haftalık gittim nts ye baglanmadim doktorlar 35, ten sonra bagliomus benim gittiğim hastanede
Hivreneymen Bgmbgm ya bende kasılmalarım agrim var deyince nstye bakalım dedi kalp atışı zayıf cıktı daha cok erken korkuyorum