Merhaba arkadaşlar tam 29 haftalik hamileyim. Su zamana kadar gebelik takibimi kagithanedeki derindere hastanesinde yaptirdim. 2020 itibarıyla hem muayeneye hemde dogum ucretlerine gelen zamlar dolayısıyla ustune ustluk bugun birde doktorumun doguma esimi almayacagini ogrendimden dolayi doktorumu degistirmek istiyorum. Bu civarlarda olan ilgili ve bilgili doktor tavsiye edebilecek olan varmi?