Mavis61 Kızlar 25 haftalık hamileyim kaç gündür karın ağrısı ve şiddetli baş ağrıları yaşıyorum sık aralıklarla oluyo 5 dk geçiyo sonra tekrar başlıyo böyle bi durum yaşayanınız var mı ? 😞
Gunes_ Mavis61 bende tam 29+0 gogus alti agrilarim var suanda yanlarda ve beni uyutmuyor ne oldugunu anlamiyorum
Gokser Mavis61 tansiyon olabilir diye düşünüyorum, evde aletiniz barsa ölçün ya da en yakın eczanede... eğer o da değilse mutlaka doktorunuza danışın, önemli bir şey olabilir. Çok geçmiş olsun🙏🍀
Mavis61 Deletedmom137 karın ağrısı ve kasıklarımda kramp gibi şeyler oluyo ilk gebeliğim anlam veremiyorum
Mavis61 Gunes_ yaa bende sağ kaburga tarafıma yatamıyorum ağrıyo orası göğüs altı sıkışmalarım oluyo öyle
ozlemoz13 Gunes_ bende yaşıyordum benim doktorum organların sıkışıyor normal demişti ama siz tabiki doktorunuza danışın
SedaSevval10 Mavis61 seni tedirgin etmek istemem ama bende aynı ağrıdan var malesef hatta şu saatte uyanıkım böbrek genişlemesi çıktı bende doktora gitmeni öneririm geçmiş olsun
Mavis61 Gokser sağol canım tansiyon sorunum genelde olmuyo ama gerçekten dayanılmıycak gibi oluyo ağrılar pazartesi doktoruma danışıcam inşallah 🙏🏻
Mavis61 ozlemoz13 pazartesi kontrolüm var söyliycem ama belki yaşayanlar olmuştur diye sormak istedim
Mavis61 SedaSevval10 hadi ya gerçekten mi gebelikte olmayan hastalıklar çıkıyo doktoruma söyliycem canım
SedaSevval10 Mavis61 malesef bu gebeliğe bağlı bir şey zaten gebelikten sonra geçiyor çoğunlukla ama kontrol altında tutulması gerekiyormuş